A0:  نقش دیالیز برای بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی
نوشته شده توسط : rshaole

نقش دیالیز برای بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتینقش دیالیز برای بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی

نقش دیالیز، نفروپاتی دیابتی

دیالیز کلیه یک درمان معمول برای کمک به بیماران کلیوی تاخیر اختلال، و غیره عمر طولانی آن است. نفروپاتی دیابتی، بلکه به کاهش وضعیت بیمار نقش مهمی ایفا می کند. چه عوارض جانبی می تواند در نتیجه؟ داروهای دیگر برای درمان نفروپاتی دیابتی وجود دارد؟ اگر شما هر گونه سوال، لطفا با دکتر اینترنتی ما.

مقاله زیر می تواند کمک به شما بیشتر در مورد دیالیز و امیدواریم که آن را می توانید مراقبت بهتر از خود را، برای انتخاب یک درمان مناسب تر است.

در طب، دیالیز یک روش برای از بین بردن زائد از خون و آب اضافی است و به طور عمده در جایگزین مصنوعی برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه که عملکرد کلیه از دست داده اند استفاده می شود. دیالیز با انتشار (بیرون بردن زباله) و اولترافیلتراسیون (حذف مایع) به جای برخی از این توابع. اما این یک فرایند ناقص جایگزین عملکرد کلیه، چرا که توابع غدد صدمه به کلیه ها درست نیست. بدتر از آن، دیالیز نیز به بسیاری از علائم و عوارض جدی، افزایش اختلال عملکرد کلیوی منجر شود. در طول دیالیز، سندرم عدم تعادل دیالیز، افت فشار خون، واکنش عنصر قابل اشتعال، نارسایی قلبی، آریتمی رایج است. آنها عوارض تهدید کننده حیات در بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی، افزایش خطر مرگ ناشی از بیماری های قلبی عروقی (CVD). بنابراین، آن را لازم است که بیمار به انتخاب درمان موثر برای محافظت از عملکرد کلیه باقی مانده خود و بهبود بیماری کلیوی.

هفت طب چینی می تواند به شما کمک کند برای محافظت از یک کلیه های آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه را تا حد امکان.

اگر می خواهید به دانستن جزئیات از درمان و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، به asya.yue@mail.ru ایمیل ما فرستاده شد، و یا اضافه کردن VK من (ها Asya یو) و WhatsApp 8618203204121. کارشناسان ما شما را مشاوره حرفه ای در اسرع وقت به من بدهید!





:: برچسب‌ها: نفروپاتی دیابتی ,
:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








cache01last1476172815